Zašto svoju prehranu trebate obogatiti breskvama?

Naravno da postojesve te zdrave namjernice koje poboljšavaju vaš imunitet i donose vam zdravlje, ali i manje kilograma, međutim, iako ih mnogi jednu, nisu si upućeni koliko su zapravo breskve zdrave. Zašto ih, pored zdravih navika, trebate uključiti u svoju prehranu?
Vitamin A – poboljšava vid, ali i zdravlje očiju u globalu, vitamin A je antioksidans koji brine
o očuvanju dijela oka koji je osjetljiv na svjetlost (mrežnica, retina).
Vitamin C – je zapravo antioksidans koji štiti organizam od oštećenih molekula, odnosno neutralizira ih, a pored toga štiti kožu od preranog starenja te utječe na stariju pojavu bora.
Imunitet – vitamin C štiti i naš imunitet te bi ga trebalo unositi još više posebno u današnje
vrijeme u kojem se hranimo nepravilno. Stres, loša prehrana ruše imunitet, pa ukoliko sakodnevno konzumirate breskve budite sigurni da će se vaš imunitet ponovno podići.
Mršavljenje – ukoliko mršavite znate da morate paziti na to koliko čega unosite u organizam,
pa ukoliko vam se jede slatko radije posegnite za breskvom koja ima 60-ak kalorija, nema masnoće i bogata je vlaknima.
Kardiovaskularni sustav – zahvaljujući vlaknima breskva uklanja loš kolesterol koji se nakuplja
u tijelu, a već navedeni antioksidansi brane ulazak molekulama sala u krvotok.
Probava – zbog vlakana,  ali i vode breskve sprječavaju zatvor, a ukoliko ih jedete svakodnevno imat ćete redovniju stolicu, te se u velikoj mjeri riješiti boli u želudcu. Pored toga vlakna utječu na smanjenu mogućnost raka debelog crijeva.
Antioksidansi – koji su sadržani u breskvama smanjuju utjecaj upala koje mogu kasnije dovesti do ozbiljnih bolesti.