Tri promjene koje će se desiti kada prestanete jesti bijeli kruh

Kruh je nekima zaista omiljena poslastica, ali budući da dolazi u toliko oblika od kojih su neki zaista štetni, a neki zaslužuju samo pohvalu, potrebno je razmotriti što će se desiti u organizmu kada prestanete jesti ugljikohidratnu bombu koja se zove – bijeli kruh.
Gubljenje kilograma – izbacite li bijeli kruh iz upotrebe primijetit ćete da lakše gubite kilograme. Iako se ne radi o instant mršavljenju ono je zapravo uzrokovano gubitkom vode koja se nakuplja
u tijelu. Ugljikohidrati se u organizmu skladište u obliku glikogena, mliječne kiseline koja sakuplja vodu. Svaki gram ugljikohidrata za sebe veže tri do četiri puta više vode od svoje težine.
Nećete stalno biti gladni – bijeli kruh je prepun prerađenih ugljikohidrata koji izazivaju
nagli porast, a zatim nagli pad šećera u krvi. Ovakvi signali mozgu šalju znak da ste gladni
kada zapravo i niste, te na taj način dobivate višak kilograma. Nije potrebno izbaciti kruh iz prehrane kako se ovo ne bi dešavalo, potrebno je samo bijeli zamijeniti onim od cjelovitih žitarica.
Porast energije i poboljšanje probave – bijeli kruh ne sadrži vlakna koja će poboljšati vašu probavu dok crni i integralni sadrže i pomoći će vam da vaša probava bude urednija. Potrebno je u prehranu uvrstiti cjelovite žitarice koje će potaknuti normalan i olakšan rad crijeva. Ugljikohidrati također hrane mozak, pa ukoliko su oni zdravi mozak će funkcionirati normalno i bez problema, međutim ako nije vaše će tijelo reagirati negativno i osjećat ćete se umorni i malaksalo.
Photo: Web izvor