Recite zbogom detoksikaciji uz ovih deset navika

Detoksikacija ne podrazumijeva samo izbacivanje određenih namirnica iz prehrane nego i drugih negativnih stvari koje loše utječu na tijelo i um. Toksini koji se skupljaju u tijelo često mogu biti teški i izgledati poput utega koje nosimo sa sobom, pa nas sprječavaju da današnji dan ili sutra živimo u potpunosti. Međutim štetne tvari ne utječu samo na zdravlje vašeg tijela nego i na vaš um, pa ih se često ne može izbjeći ma koliko se zdravo hranili i vježbali.
Ukoliko sebi u naviku uzmete sljedećih deset stvari imat ćete više energije, doći će do uravnoteženja hormona, koža će vam biti čišća i smanjit ćete upale u tijelu, bit ćete pokretljiviji, izgubiti na težini i bolje spavati
1. Pijte vodu s limunom – napravite napitak od kipuće vode i soka pola limuna tako što ćete
u proključalu vodu dodati sok pola limuna.
2. Napravite “čišćenje” društvenih mreža – sa Facebooka izbrišite sve one ljude koji
vam stvaraju negativnu energiju ili one sa kojima se niste dugo čuli te sa njima nemate
ništa zajedničko. Sa Instagrama otpratite sve one čije objave smatrate nepotrebnim.
3. Vježbajte – vježbanje se ne mora sastojati od stvari koje ne volite, vježbanje prilagodite sebi, pronađite vježbe koje vam odgovaraju, upišite jogu ili pilates, aerobik ili neku borilačku vještinu.
4. Tuširajte se sa naizmjeničnom vodom – tuširanje sa naizmjence vrućom i hladnom vodom poseban utjecaj ima nakon vježbanja. Hladan tuš pomaže da se smanji stres i pri poboljšanju cirkulacije, a vruć otpušta napetost i pomaže da bolje spavate.
5. Dišite pravilno – kada dišemo potrebno je disati duboko i svjesno, slušajte svoje disanje. Duboko disanje posebno pomaže kada ste uzrujani i ljuti, ukoliko ste imali stresan dan na
poslu, kada obavite sve dnevne obaveze, uključite sebi opuštajuću glazbu i uz nju dišite duboko.
6. Ne koristite mobitel dok jedete – kada jedete zaboravite na mobitel, ne javljajte se i
ne šaljite poruke, uzmite si pauzu, razmišljajte o tome što jedete jer ćete na taj način
potaknuti bolji rad probave. Korištenje mobitela vam onemogućava da žvačete polako,
jer će vam se uvijek činiti kako ste u žurbi, a sporo žvakanje je prva faza zdrave probave.
7. Provodite više vremena u prirodi – u mnogim skandinavskim zemljama liječnici preporučuju pacijentima liječenje u prirodi, a u Japanu se smatra da boravak u prirodi omogućuje i daje fizičke beneficije.
8. Napravite zdravi smoothie – koristeći namirnice kao što su špinat, banana đumbir, limun
i kurkuma, koje ćete pretvoriti u zdravi napitak, potaknut ćete rad organizma pa ćete ga samim
tim očistiti od štetnih tvari.
9. Pijte više vode i jedite zeleno povrće – liječnici preporučuju dvije litre vode dnevno,
ali vi morate osluškivati svoj organizam i odlučiti koliko vam je potrebno, nekome će trebati više,
a nekome manje tekućine. U prehranu je potrebno ubaviti više zelenog lisnatog povrća jer ta hrana sadrži hranjive tvari, vlakna i klorofil koji pomaže u pročišćavanju krvi.
10. Budite zahvalni – zastanite na nekoliko trenutaka i izdahom otpustite sve ono što vas muči
i prihvatite ono što vas ispunjava. Očistite organizam od negativnih misli i posvetite se ljudima  i situacijama na kojima ste zahvalni.