Prirodno “zategnite” kožu lica uz ove joga vježbe

Prije nego li se odlučite za zatezanje lica nekim od kozmetičkih tretmana pokušajte kožu lica zategnuti sa ovih sedam joga vježbi. Riječ je zapravo o prirodnom pomlađivanju lica te poboljšavanju tonusa mišića. Vježbe će vam pomoći da se istakne čeljust, da se riješite masnih nakupina na bradi, ali istaknut će se i vaše jagodice.
1. Buddha Face (Buda lice)
Prvo se naučite podsjećati da se tijekom dana smješkate, a ne da se mrštite što radi većina ljudi. Prisjetite se Bude sa njegovim smirenim izrazom lica i njegovim blagim smiješkom, pa taj izraz lica kopirajte na sebe i takvo lice je potrebno imati što češće.
2. Kissing The Sky (Poljubac nebu)
Potrebno je sjesti na stolicu tako da su vam leđa ravno na naslonu, a zatim podignite glavu prema gore kao da gledate u nebo. Vaše usne trebaju biti zatvorene, ali opuštene, a zatim ih namjestite kao da ljubite strop. Tako ostanite nekoliko sekundi i ponovite to bar deset puta.
3. Čvrsti obrazi
Ova vježba dovodi do čvrstine obraza i da se koža na njima ne opušta, te da u kasnijim godinama nema šupljeg izgleda kojega možemo vidjeti kod starijih ljudi.
Udahnite jako na usta, ostanite tako napuhanih obraza. Nakon nekoliko sekundi ispustite zrak i ponovite desetak puta.
4. Riblje lice
Ova vježba će pomoći tonusu mišića obraza što će dovesti do njihovog manjeg opuštanja.
Nasmiješite se i izbacite usne, a zatim uvucite obraze i napravite riblje lice, zatim opustite lice i ponovite pet puta.
5. Lice lutke
Ova grimasa utječe na bore koje se nalaze na području usana, ovom vježbom ćete učvrstiti mišiće u obrazima i izgledat ćete mlađe i vitalnije.
Nasmiješite se tako da se vide zubi, a zatim kažiprstom nježno pritisnite nabor između nosa i usana. Podignite te mišiće dokdok prstima lagano pritišćete prema dolje i pružate lagani otpor.
6. Čelo
Širom otvorite oči kao da ste iznenađeni ili uplašeni, a zatim rukama povucite kožu lica iza, odnosno prema tjemenu.
7. Plaženje jezika
Potrebno je isplaziti jezik najviše što možete, i takvo lice ostavite jednu minutu, a zatim ponovite tri puta.