Ove namirnice su bogate masnoćama koje su zdrave za organizam

Jasno je kao dan da iz prehrane trebamo izbaciti nezdrave masnoće kako bismo bili zdraviji,
ali organizam neće funkcionirati pravilno ukoliko u njega ne unosite zdrave masnoće.
Zato je potrebno unositi omega 3 masne kiseline koje pored fizičkog zdravlja pozitivno
utječu na mentalne funkcije, ali i zdravlje kože i srca. Ovih sedam namirnica, koje biste
trebali bar povremeno koristiti u svojoj prehrani, obogaćeno je upravo ovim zdravim masnoćama.
Crne masline – sadrže oko 90% zdravih masnoća, ali i vlakana, pa su tako idealan izbor za ishranu obogaćenu zdravim masnoćama, sa veoma malom količinom ugljikohidrata.
Avokado – pored zdravih masnoća koje su dobre za srce avokado je bogat i kalijem koji će sniziti vaš visok tlak. Bogat je vitaminima B, A, E pa se tako ubraja u jednu od najzdravijih namirnica za organizam.
Losos – već je utvrđeno da je bogat zdravim mastima, ali losos je bogat i proteinima pa ga je potrebno jesti bar jednom tjedno. Ukoliko ga konzumirate svaki tjedan smanjit ćete mogućnost od mikroupala i kroničnih oboljenja.
Jaja – se smatraju najvažnijom namirnicom naše ishrane. Bogata su mnogim vitaminima i mineralima, te je zapravo savršen samostalan obrok koji u sebi sadrži veliku količinu zdravih masti.
Crna čokolada – ukoliko svaki dan jedete po jedan red crne čokolade unijet ćete u organizam dnevnu dozu minerala, ali i šećera. Pored toga crna čokolada utječe i na poboljšanje pamćenja pa je njena korist nemjerljiva.
Grčki jogurt – savršena je zamjena za obični jogurt, posebno ako je punomasni jer taj sadrži čak i veću količinu proteina i kalcija. Lako ga možete pretvoriti i u jedan od obroka ukoliko dodate voće, malo cimeta i žličicu meda. U ulozi doručka ima zadatak očistiti tijelo od toksina i ubrzati metabolizam.
Indijski oraščić – savršena su zamjena ugljikohidratima i idealni su za međuobrok, ali budući da su veoma kalorični bilo bi poželjno pojesti samo pet dnevno.
Photo: Web izvor