Hit enter to searchOverlay or ESC to close

Ovako ćete najbolje sačuvati koncentraciju tijekom radnog dana

Tijekom radnog dana svatko od nas prolazi kroz situacije kada jednostavno gubi koncentraciju
i ne može pažnju usmjeriti na posao što zapravo smanjuje produktivnost, ali i kvalitetu odrađenog posla. Zato je potrebno napraviti režim kojeg ćete se pridržavati u tijeku radnog dana, odnosno unijeti neke zdrave navike, a one su sljedeće:
Osmislite svoje pauze – budući da je radni dan dinamičan i nekada nemate samo jedan
zadatak za obaviti potrebno je između svakog zadatka uzeti malu pauzu koja će vas okrijepiti
i zapravo predstavljati restart vašeg organizma.
Povežite se s radnim kolegama – zdrava komunikacija na radnom mjestu veoma je bitna
za vaše mentalno zdravlje, ali komunikacijom stječete i naviku timskog rada, te ćete se tako osjećati prihvaćeno.
Urednost – urednost radnog prostora utječe na sređenost misli, ali i na bolji fokus na posao koji morate obaviti pa se zato potrudite da vaš radni prostor bude uredan ali i inspirativan.

 

Photo: Web izvor