Na Red Dead Redemptionu 2 radilo se i po stotinu sati tjedno

Razvojni proces najiščekivanije igre ove godine nije bio jednostavan za ekipu Rockstar Gamesa,
a statistika pokazuje i zašto.
Red Dead Redemption 2 do sada je doživio dvije odgode, ali prema priči koju prenosi portal Vulture, u Rockstaru nisu mogli odahnuti zbog činjenice što igra dolazi godinu
dana kasnije nego je bilo planirano. Naime, voditelj tima Sam Houser izjavio je kako im
je RDR 2 bio najteži projekt do sada.
U prijevodu na konkretno to znači da je za igru snimljeno preko 300 tisuća animacija,
pola milijuna rečenica dijaloga
, a za svakog lika u igri napisano je oko 80-ak stranica
scenarija. Za igru je 1200 glumaca snimalo animacije, a od njih je 700 snimalo i glas
za dijaloge. To se na Rockstaru odrazilo tako što su tijekom 2018. godine tjedno znali
raditi i po stotinu sati.
Prekovremeni rad inače je česta pojava u industriji videoigara, ali je u slučaju RDR-a 2
ponekad rezultirao i time da uloženi trud na kraju bude i odbačen. Iz Rockstara su za
Vulture tako otkrili daigra traje otprilike 65 sati, ali da je otprilike pet sati sadržaja na
kraju izbačeno iz igre jer se nije uklapalo u cijelu sliku. Neke od misija izbačene su jer
su bile tehnički neostvarive ili su u Rockstaru smatrali kako nisu na razini ostatka igre.
Usprkos svemu, iz Rockstara ističu kako njihove ekipe nikada nisu surađivale bolje nego
za vrijeme razvoja ove igre te su prilično uvjereni u uspjeh onoga što su proizveli.
(HCL.hr)