Koliko kalorija dnevno je zdravo unijeti u organizam?

Često možemo čuti ljude oko sebe koji govore o kalorijama, koliko kalorija ima jedna ili druga namirnica, ali da li ste se ikada zapitali od čega ovisi unos kalorija i koliko ih zapravo treba unijeti u organizam tijekom dana?
Količina kalorija na dnevnom nivou zavisi prije svega organizma, jer je svaki organizam drugačiji, te od tjelesne aktivnosti, odnosno, od vježbanja i kretanja tijekom dana. Drugi faktori od kojih ovisi unos kalorija na dnevnom nivou jesu godine, spol i visina.
Tako, na osnovu fizičke aktivnosti, dnevna količina kalorija koju treba unijeti u organizam jeste sljedeća:
Vrlo aktivni – ukoliko svaki dan vježbate sat vremena ili više, ili pak radite fizički zahtjevan
posao dnevni unos kalorija za žene iznosi 2000 – 2500, a za muškarce 2500 – 3000 kalorija.
Umjereno aktivni – ako vježbate 30 – 60 minuta dnevno žene bi trebale unijeti 1900 kalorija,
a muškarci 2500.
Slabo aktivni – žene koje dnevno prave 5000 do 8000 koraka trebaju unijeti 1800 kalorija, odnosno muškarci 2200.
Osobe koje sjede – ukoliko cijeli dan sjedite ili pređete manje od 5000 koraka dnevno potrebno
je da unesete 1600 kalorija (žene), te 1800 (muškarci).