Kako se najlakše vratiti poslovnim obavezama nakon odmora?

Godišnji odmori polako se privode kraju i mnogi se nakon ljetovanja moraju vratiti u urede i usredotičiti se na posao, međutim svi smatraju kako će se na posao vratiti odmorni i energični nakon odmora, ali to nije tako. Zapravo će vas čekati hrpa mailova na koje morate odgovoriti i obaveza koje su se gomilale tijekom vašeg odsustva, kako se lakše vratiti na posao i pomiriti
se sa time da je odmor gotov?
Planirajte – prije nego odete na godišnji odmor obavite sve obaveze i izvršite sve zadatke
tako da biste manje posla imali kada se vratite s odmora jer vas zadaci u zaostatku mogu
samo demotivirati. Povratak sa odmora planirajte ranije, a ne dan prije ili nekoliko sati prije početka novog radnog tjedna.
Organizirajte se – ukoliko se sa odmora vratite ranije to će vam dati priliku da se odmorite
od odmora i organizirate sve ono što trebate uraditi kada krenete sa radom. Također, obavite kućne poslove poput pranja veša ili kupovanja namirnica tako da vas to ne zamara kada krenete sa radom.
Ponesite odmor kući – na odmoru ste uživali sa ljudima, novim ili onima koje već poznajete, novim okusima i iskustvima, pa zašto onda to ne biste ponijeli kući? Ukoliko ste probali nešto novo probajte to napraviti kod kuće, kupite suvenire koji će vas podsjetiti na ljeto i odmor i vratiti vas u to vrijeme tako da će vam biti lakše obaviti posao koji morate.
Fokusirajte se – nećete se odmah moći prihvatiti posla čim ušetate u ured, zato je potrebno polako se prilagođavati. Bolje je i obaviti manji broj obaveza fokusirano i dostojno nego sve za jedan dan iako neće biti dobro urađene. Na poslu morate biti fokusirani na apsolutno sve pa tako pohvatajte sve nove informacije i sve ono što ste propustili kako biste lakše ispunili obaveze.
Pauza – ukoliko osjetite preveliko opterećenje napravite pauzu i fokusirajte se samo na ono što se mora obaviti. Na taj ćete način bolje obaviti posao i bit ćete produktivniji. Pauza služi tome da se odmorite i uzmete predah od posla ili bilo čega što radite.
Delegirajte – trebate biti svjesni da niste jedini koji mogu obaviti određen posao, nekada je potrebno zamoliti za pomoć ukoliko imate previše obaveza. Ukoliko zamolite kolegu da vam u nečemu pomogne niste lijeni nego to znači da ste zajednički došli do cilja, ali nemojte zloupotrebljavati to svaki put kada vam se raditi ne da.
Interakcija – prihvatite sebe kao dio tima i podijelite sa kolegama iskustva i doživljaje s odmora. Srdačno se pozdravite i komunicirajte sa kolegama jer će vam to olakšati sve radnje koje trebate obaviti. Zato se potrudite ostvariti dobre međuljudske odnose jer će vam na taj način sve lakše postati.
Photo: Web izvor