Je li ljepša? Vjenčanica koja je po interesu nadmašila onu Meghan Markle

Iako su mnogi mislili da će, kada su u pitanju vjenčanja, godinu obilježiti ono Meghan Markle
i princa Harryja, njihov veliki dan pao je u zaborav zahvaljujući vjenčanju Chiare Ferragni.
Jedna od najpoznatijih modnih blogerica i influencerica na svijetu udala se za svog partnera Federica Leonarda Luciju na bajkovitom imanju Dimora dell Balze u Italiji u vjenčanici modne kuće Dior.

View this post on Instagram

Dad bringing me to my husband ❤️

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni) on

 Iako su se detalji o haljini u početku mogli saznati isključivo na njezinu profilu na
Instagramu i tek nakon ceremonije, za razliku od vjenčanice Meghan Markle, o kojoj
je u direktnom televizijskom prijenosu brujio čitav svijet, analitičari su izračunali da je
Chiara svojim dizajnerima donijela dvostruko veću dobit nego vojvotkinja modnoj kući Givenchy, u čijoj se vjenčanici udala.
Marketinška platforma Launchmetrics, koja se bavi analiziranjem podataka za luksuzne modne i beauty brendove, formulirala je algoritam pod nazivom “vrijednost medijskog utjecaja”, pomoću kojeg mogu izračunati koliku je dobit ostvario brend zahvaljujući vidljivosti na digitalnim platformama i medijskom oglašavanju.

View this post on Instagram

Family is everything 💘

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni) on

Tako su procijenili da je Chiara modnoj kući Dior osigurala 5,2 milijuna dolara objavama o vjenčanju na Instagramu, što je dvostruko više od dobiti modne kuće Givenchy, koja je
napravila haljinu vojvotkinje od Sussexa.

View this post on Instagram

My face here ✨

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni) on

I dok su mnogi bili oduševljeni Chiarinom vjenčanicom napravljenom po uzoru na model koji je nosila Grace Kelly, slavnom modnom dizajneru Stefanu Gabbani nije se svidjela haljina dugih rukava s čipkastim gornjim dijelom i raskošnom suknjom od tila.
Jeftino, napisao je Gabbana, bez ikakva objašnenja.
Izvor: Zadovoljna.hr