Imate problem sa boli u nogama? Ovo su rješenja

Bol u nogama najčešće nije znak nekog oboljenja, nego se često dešava kod ljudi koji na
poslu dugo stoje, sjede ili hodaju. Uz bol često možete osjetiti i grčeve, ali i vidjeti kako vam
se na nogama pojavljuje otok. Postoji više uzroka bolnih nogu, ali i nekoliko jednostavnih
rješenja za istu.
Grčevi – ukoliko vas iznenadi bol jakog intenziteta u nozi najvjerojatnije je riječ o grčevima koji nastaje kada je tijelo dehidrirano i izmoreno. Kako biste ga se riješili nježno istegnite mišić koji
je u grču i popijte čašu vode, ali u budućnosti pazite da tijekom dana uzimate dovoljno vode i da su mišići hidrirani.
Pogrešna obuća – mnogi ortopedi napominju kako nije moguće da vašu nogu u istoj mjeri opterećuje sandala i štikla, patika ili formalna cipela. Svaka vrsta obuće predstavlja novi izazov kako za vaše stopalo tako i za vaše gležnjeve, koljena, kukove i kičmu. Zato je potrebno preispitati odluke o obući čim primijetite bolove u leđima. Ukoliko se vaše stopalo u obući napreže dok hodate još jednom porazmislite o odabiru iste.
Proširene vene – ukoliko imate proširene vene već znate kroz što prolazite. Međutim, upala se s vremenom pogoršava i u vama izaziva konstantan osjećaj umornih nogu, boli i težine pa je potrebno na vrijeme tretirati problem. Ukoliko vas pak muče bolovi u nogama iz dana u dan vjerojatno se radi o unutarnjim venama koje je teže prepoznati pa se iz tog razloga odmah posavjetujte sa liječnikom.
Tendinitis – ako osjetite bol na donjem dijelu lista, u blizini pete vjerojatno se radi o tendinitisu. Bolovi se najčešće javljaju tijekom trčanja ili naprezanja, ali uskoro takva bol može prerasti u onu vrstu koja vam jednostavno ne dozvoljava da obavljate svoje svakodnevne obaveze i jednostavno ih čini teškim. Budući da struktura Ahilove tetive slabi s vremenom tendinitisa bi se posebno trebali čuvati stariji rekreativci. Za pomoć u vezi upale obratite se liječniku.
Posao u uredu – rad u uredu nije jednostavan, osmosatno sjedenje može stvoriti itekako ozbiljne zdravstvene probleme, pa je s vremena na vrijeme potrebno ustati i prohodati te se rastegnuti. Prošetajte do kolege kojemu imate nešto za reći umjesto slanja e – maila i telefonskog razgovora.
Što učiniti?
  • Eng. R. I. C. E  (rest – odmor, ice – led (obloge), compression – kompresija (steznik) i elevation – podizanje noge na uzvišenje) – pomoć koju sebi svakodnevno možete pružiti i kod kuće.
  • Kupka od gorke soli – je gorka sol je magnezijev sulfat koja se još naziva epsomska sol pomoći će i učiniti čuda za bolne mišiće.
  • Vježbe istezanja i joga
  • Promjena prehrane – povećajte unos namirnica koje sadrže magnezij, kalij i kalcij.