Greške koje pravimo praveći salate: Od zdrave namirnice do lošeg obroka

Da li je salata zaista zdrav izbor zavisi od onoga što ste dodali u nju. Salata može biti dobar obrok koji je bogat vitaminima, mineralima, proteinima, zdravim mastima i ugljikohidratima,
no dodate li loše sastojke u salatu, ona više neće biti zdrava i možete je baciti, piše WebMD.
Salate s kremastim dresingom
Dresing za salatu od majoneze, punomasnog sira i bijelog luka veoma je nezdrav i vrlo kaloričan. Samo dvije kašičice bilo kojeg od ovih dresinga sadrži blizu 150 kalorija i 15 grama masti. Mnogi ljudi stave mnogo više dresinga od te dvije kašice pa na kraju dobijete rezultat u kojem salata ima više masnoća nego cheeseburger s pomfritom.
Preporuka je da za dresing salate koristite maslinovo ulje i alkoholno sirće.

Salata s pohovanom piletinom
Zelena salata s piletinom može zvučati kao zdrav obrok, no ako je piletina hrskava ili pohovana
tu nema ništa što je zdravo. Pohovana i hrskava piletina podrazumijeva duboko prženu hranu,
što zdravu salatu pretvara u kalorijsku bombu. Konzumiranjem pržene hrane možete povećati šansu da vaše srce oboli i da dobijete dijabetes tipa 2.
Ako ste već ljubitelj mesnih salata, onda neka vaš izbor bude grilovana piletina ili riba.

Salata sa sirom i krutonima
Krutoni su puni soli i uopće nisu hranjivi. Samo šaka njih vašoj salati će dodati 200 dodatnih kalorija. Sir je također previše kaloričan za bilo koju salatu jer jedan komadić sadrži blizu 50 kalorija pa ako već volite sir i ne možete bez njega, konzumirajte one s malo masnoće poput
fete ili parmezana.

Salata sa suhim voćem
Suho voće je prava kalorijska bomba. Samo pola šolje sušenih bobica ima 200 kalorija i
28 grama šećera, što u praksi znači kao da ste pojeli salatu i četiri čoko keksa za desert.
Stoga, radije koristite svježe voće u svojim salatama.

Salata s tacosima
Iako ovakvi ili slični dodaci salatu čine privlačnijom, zapamtite da su tacosi prženi, a njih petnaestak sadrži skoro 300 kalorija.
(Klix.ba)