Četiri navike koje ozbiljno skraćuju vaš životni vijek

Svima je jasno da se teško osloboditi loših navika, ali kada shvatimo da one ozbiljno
utječu na naše zdravlje brzinom svjetlosti ćemo ih zaboraviti, kao da nikada nisu niti postojale.
Stručnjaci su na osnovu promatranja velikih skupina ljudi i utjecaja na njihovo zdravlje izdvojili
ove četiri navike koje su najštetnije za zdralje čovjeka, ali će itekako utjecati na duljinu vašeg življenja.
Konzumiranje sokova i procesuirane hrane – stručnjaci preporučuju da se izbjegavaju sokovi, pekarski proizvodi i slatkiši, crveno meso i sol, a preporučuju da u prehranu uvrstite više voća, povrća i proteina, te kvalitetnih masnoća. Na ovaj način se održava normalna tjelesna težina,
te se utječe na zdravlje srca i mozga.
Pušenje – niti jedna druga navika nije toliko povezana sa smrtnošću kao pušenje,
a osim raka uzrokuje plućne bolesti, bolesti mozga, kronični bronhitis i teškoće s disanjem. Unošenjem katrana i toskičnih metala, što se dešava pušenjem, sigurno skraćujete svoj životni vijek.
Dugotrajno sjedenje – nije samo štetno za fizičko nego i za psihičko zdravlje pa stručnjaci preporučuju aerobno vježbanje, a u njega spadaju sve aktivnosti koje ubrzavaju rad srca i tjeraju vas da se krećete. Potrebno je vježbati 30 – 45 minuta na dnevnom nivou.
Alkohol – jedno do dva pića neće štetiti vašem zdravlju, ali više od toga bi se moglo pokazati štetnim. Američki centar za kontrolu bolesti CDC navodi da je prekomijerna količina alkohola osam ili više alkoholnih pića tjedno za žene i 15 ili više za muškarce