Hit enter to searchOverlay or ESC to close

Bellabeat radi na najmanjem i najtočnijem nosivom uređaju na svijetu koji će mjeriti stres

Novi Bellabeatov proizvod planiraju lansirati početkom sljedeće godine.
Moda i wellness pojmovi su poznati svakoj ženi, a osjećati se dobro i izgledati lijepo
nije stvar taštine, već brige o sebi. Kada se u tu jednadžbu uključi tehnologija,
i to ona nosiva, mnogima odmah na pamet pada – Bellabeat.
Ova domaća kompanija koja proizvodi pametne proizvode za žene prvi je modni wellness
brand u svijetu koji ženama pomoću tehnologije omogućava jednostavno praćenje vlastitog
stanja organizma čime mogu aktivno doprinijeti svome zdravlju. Senzorska tehnologija koju
donosi Bellabeat pomaže korisnicama bolje razumjeti svoje tijelo te ih informira, inspirira
i motivira da postanu najbolje verzije sebe. Tvrtka je dosad na tržište lansirala nekoliko
proizvoda: pametni nakit pod nazivom Leaf, pametnu bocu za vodu Spring, a ovog proljeća predstavili su i Time, ručni sat elegantan dizajn čije kućište skriva pametnu srž koja mobilnoj aplikaciji dojavljuje sve bitne pokazatelje stanja organizma osobe koja ga nosi te ju podsjeća
da je predugo neaktivna, vodi računa o ciklusu i predlaže meditativne tehnike kako bi osoba u kratkom vremenu otpustila nakupljeni stres.
Bellabeat je pokrenut 2014. godine, a danas broji 70-ak zaposlenih, od čega čak 65 posto žena. Tvrtku su osnovali Sandro Mur i nesuđena kiparica Urška Sršen koja je tijekom studija otkrila svijet IT-a, a danas kao kreativna direktorica svoja znanja vješto implementira u Bellabeatove proizvode.
Vodimo se inovacijama i fokusiramo se na ono što radimo najbolje, a to je razvoj proizvoda i njegovo plasiranje na tržište. Na početku smo svoje proizvode plasirali putem našeg web
shopa primarno na američko tržište gdje je modni wellness vrlo razvijen. Primjećujem kako u posljednjih nekoliko godina jača i europsko tržište wellnessa, a situacija je sve bolja i u
Hrvatskoj
, tvrdi Sršen te najavljuje brojne nove iskorake.
Jedan od njih je i Leaf crystal, novi model ovog popularnog pametnog nakita sa
Swarovski kristalima koji će uskoro biti dostupan kupcima. Bellabeat želi stvoriti i
najveći globalni wellness klub za žene kroz kojeg će na razne načine aktivno
doprinositi balansiranom životu svojih klijentica. U ostvarenje ove ideje već
su krenuli putem aplikacije kojom Bellabeat kroz individualan pristup daje
ekskluzivan sadržaj svakoj članici njihovog BB wellness kluba, kao što su
vježbe, fitness i beauty programi, face joga, audio meditacija i slično.
U završnoj razvojnoj fazi je i Bellabeatov novi nakit koji će ujedno biti najmanji i najtočniji nosivi uređaj na svijetu koji će pomoću senzora mjeriti zdravstvene podatke s ciljem detekcije i upravljanja stresom.
Novi Bellabeatov proizvod, kojeg planiraju lansirati početkom sljedeće godine, razvijen je uz pomoć potpore Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO), u sklopu Eurostars programa za istraživanje i razvoj. Eurostars program nastao je kao zajednička inicijativa EUREKA-e, vodeće otvorene platforme za međunarodnu suradnju u inovacijama, i Europske komisije. HAMAG-BICRO je podržao Bellabeat u fazi intenzivnog razvoja proizvoda dodijelivši im 1,49 milijuna kuna potpore.
Jako nam je važno zapošljavati zaposlenike koji će kontinuirano raditi na sebi, najbolje se uklopiti u tim i rasti zajedno s kompanijom. Kao kompaniji koja zapošljava 65 % žena, cilj nam je i pokrenuti trend da se u rad tehnoloških tvrtki uključuje što više žena. Kompanija njeguje i poštuje obiteljske obveze zaposlenika, smatrajući da je zadovoljan zaposlenik samo onaj koji ima mogućnost ostvarivati se kako poslovno, tako i privatno i obiteljski, ističe Sršen.
Izvor: zimo.hr
Photo: Web izvor