in

Oslobodite se stresa za samo nekoliko minuta

Kada nas netko naljuti najprije nam skoči krvni tlak, a srce počne jače kucati, zato je najbolje primiriti se i tako zaštititi svoje zdravlje, a ni ono što kažete u afektu neće biti konstruktivno, zato se potrudite da se udaljite od izvora ljutnje i smirite se.
Tako je Michael Craig, američki psiholog dao nekoliko savjeta kako možete kontrolirati bijes.
Prvo što trebate uraditi jeste duboko disati jer je disanje direktno povezano sa stanjem uma, a ljutnji ili bijesu često zaboravimo disati. Dišite iz stomaka, preko grudi do vrha pluća što je moguće dublje i sporije.
S vremena na vrijeme promijenite nozdrvu na kojoj dišete jer u ljutnji više koristite jednu što zapravo nije dobro. Prvobitno nemojte disati na onu koja je aktivnija nego ona koja nije, a nakon 90 sekundi prebacite se na aktivniju i tako sve dok se ne smirite. Ukoliko ste bijesni nemojte sjesti ili leći već radite nešto što će vas fizički umoriti. Ukoliko umorite tijelo oslobodit ćete tijelo od napetosti.
Masirajte srce tako što ćete prvo kratko protrljati centralni dio grudi. Nakon ovoga ćete se osjećati lakše, smirenije i racionalnije ćete razgovarati sa osobom koja je izvor vaše ljutnje.
Photo: Web izvor

Written by Uredništvo

Danas u Zemaljskom muzeju BiH izložba Nacionalnog arhiva Latvije

Gradit će se brza cesta od Mostara preko Širokog Brijega do granice s Hrvatskom