Kardio trening je zapravo najefikasniji način za skidanje masnih naslaga i postizanje, ali i održavanje kondicije. Potrebno ga je primjenjivati prilikom svakog treninga jer potiče sagorijevanje masnoća, ali je dobar i za ukupno zdravlje našeg organizma. Njegova prednost je i to što ga uvijek možete prilagoditi vlastitim mogućnostima bez obzira da li bili spremni za neki drugi trening ili ne.
Kardio je zapravo svaki trening koji podrazumijeva to da srce postiže od 60% do 85% od maksimalnog broja otkucaja, a ovakav trening može se još nazvati i aerobnim treningom.
Ovakav trening najčešće se sastoji od hodanja, trčanja, vožnje bicikla, plivanja, trčanja na traci, stepenicama i preskakanja konopca. Bitno je naglasiti kako se može vršiti kombinacija ovih aktivnosti, ali trening bi trebao trajati od 30 minuta do sat vremena. Kardio se preporučuje ujutro kako bi se organizam potaknuo na bolje sagorijevanje masnoća i trebao bi biti niskog intenziteta.
Još neke prednosti treninga jesu što ubrzava metabolizam, jača pluća i srce, te smanjuje broj otkucaja srca u stanju mirovanja. Poboljšava koncentraciju jer poboljšava dotok krvi u mozak, smanjuje stres i jača imunitet.
Photo: Web izvor

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

one × 5 =

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.