Mnogi autori preporučit će vam isto tako mnoge načine prehrane kako biste očuvali zdravlje
srca, ali ono u čemu će se svi složiti jeste da vam treba raznolika i kvalitetna prehrana.
Naravno, kada je u pitanju zdravlje srca za savjet o prehrani najbolje je pitati kardiologa,
a sljedećih smjernica vezanih za prehranu, se strogo pridržava većina kardiologa.
Manje porcije – nije samo potrebno uzimati zdravu hranu, nego se potrebno pozabaviti i količinom koju uzimamo, tako kardiolozi preporučuju manje porcije, a porcija koja će vam biti dosta najčešće se nalazi na samom pakiranju namirnica.
Orašasti plodovi i mahunarke – upravo ove grickalice konzumirajte umjesto čipsa, prije svega su zdravije, ali će vas i brže zasititi.
Postupnost – ukoliko prelazite na zdraviju prehranu potrebno je zdrave namirnice dodavati postepeno. Postupno skraćivajte i pretjerivanje u hrani sve dok isto u postupnosti ne nestane.
Hranite se zdravo i vani – ukoliko jedete vani predjelo uvijek podijelite sa osobom s kojom se nalazite, a umjesto prženog uvijek naručite grilano ili pečeno.
Birajte zdravo – izbor namirnica je također bitan, pa tako izbjegavajte one sa natpisima trans, hidrogenirano i djelomično hidrogenirano jer oni opisuju loše masti koje bi trebali izbjegavati. Također računajte i koliko ste kalorija unijeli putem šećera jer su oni vaši najgori neprijatelji.
Uzimajte hranu koja odgovara srcu – piletina, losos i tuna namirnice su koje bi trebalo konzumirati želite li da vaše srce ostane zdravo. Potrebno je također izbjegavati i kremaste umake i crveno meso. Za zdravlje srca najviše se preporučuje mediteranska hrana jer je bogata ribom, maslinovim uljem, povrćem, orašastim plodovima i vinom.
Photo: Web izvor

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

five × 4 =

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.