Lijenost često prevlada u našoj odluci da odradimo trening, ali to apsolutno nije opravdan
razlog za preskakanje treninga, međutim postoje dobri i opravdani razlozi zbog kojih je
dopušteno preskočiti trening na dan, dva ili više. Vašem tijelu je potreban odmor i to treba
znati osjetiti jer je tada organizam u ranjivom stanju i često dovodi do bolesti, pa tako postoji
šest razloga zbog kojih smijete preskočiti trening.
Kašljete ili kišete – ukoliko su to samo blagi simptomi prehlade trenirajte niskim intenzitetom, međutim ukoliko simptome osjetite ispod vrata i u prsima mogla bi to biti ozbiljna infekcija te bi trening u ovakvim situacijama trebalo preskočiti.
Poslije ponoći planirate trenirati u 6 sati ujutro – nije opravdano uskraćivati sad radi treninga, tako biste si mogli nanijeti više štete nego koristi. Na taj način ćete povećati razinu stresa jer niste odmorni, ali povećavate mogućnost rada hormona koji potiču glad, te riskirate oboljenje od raznih bolesti srca.
Povišena temperatura – ukoliko imate povišenu temperaturu odlučite se za krevet, a ne za teretanu, trening povisuje unutarnju temperaturu pa se zbog toga proces izlječenja usporava.
Bol u mišićima od prethodnih treninga – vježbanje sa ukočenim mišićima može vas dovesti
do toga da nemate pravilnu formu, jer ćete više raditi jednom stranom tijela i nemati mogućnost punog raspona kretnji. Ovo samo važu ukoliko vas boli cijelo tijelo, a ne samo jedan dio, jer ukoliko vas bole noge još uvijek ste u mogućnosti raditi trening za ruke.
Nakon trčanja osjećate bolove u koljenima i stopalima – ukoliko nakon svakog trčanja
osjetite bol u koljenima ili stopalima možda trošite već istegnut mišić ili vam je iziritirano tkivo
zbog čega dolazi do boli u peti ili frakture odmah stanite sa treningom. Ukoliko se bol i poslije pauze nastavi posjetite liječnika ili fizioterapeuta.
Tjednima osjetite nedostatak energije – ukoliko se sa iscrpljenošću borite tjedan ili dva
posjetite liječnika prije nego se odlučite na trening kako bi se eliminirali ozbiljni medicinski problemi poput onog sa štitnjačom ili kronični umor.
Photo: Web izvor

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

five × 5 =

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.