Jasno je kao dan da iz prehrane trebamo izbaciti nezdrave masnoće kako bismo bili zdraviji,
ali organizam neće funkcionirati pravilno ukoliko u njega ne unosite zdrave masnoće.
Zato je potrebno unositi omega 3 masne kiseline koje pored fizičkog zdravlja pozitivno
utječu na mentalne funkcije, ali i zdravlje kože i srca. Ovih sedam namirnica, koje biste
trebali bar povremeno koristiti u svojoj prehrani, obogaćeno je upravo ovim zdravim masnoćama.
Crne masline – sadrže oko 90% zdravih masnoća, ali i vlakana, pa su tako idealan izbor za ishranu obogaćenu zdravim masnoćama, sa veoma malom količinom ugljikohidrata.
Avokado – pored zdravih masnoća koje su dobre za srce avokado je bogat i kalijem koji će sniziti vaš visok tlak. Bogat je vitaminima B, A, E pa se tako ubraja u jednu od najzdravijih namirnica za organizam.
Losos – već je utvrđeno da je bogat zdravim mastima, ali losos je bogat i proteinima pa ga je potrebno jesti bar jednom tjedno. Ukoliko ga konzumirate svaki tjedan smanjit ćete mogućnost od mikroupala i kroničnih oboljenja.
Jaja – se smatraju najvažnijom namirnicom naše ishrane. Bogata su mnogim vitaminima i mineralima, te je zapravo savršen samostalan obrok koji u sebi sadrži veliku količinu zdravih masti.
Crna čokolada – ukoliko svaki dan jedete po jedan red crne čokolade unijet ćete u organizam dnevnu dozu minerala, ali i šećera. Pored toga crna čokolada utječe i na poboljšanje pamćenja pa je njena korist nemjerljiva.
Grčki jogurt – savršena je zamjena za obični jogurt, posebno ako je punomasni jer taj sadrži čak i veću količinu proteina i kalcija. Lako ga možete pretvoriti i u jedan od obroka ukoliko dodate voće, malo cimeta i žličicu meda. U ulozi doručka ima zadatak očistiti tijelo od toksina i ubrzati metabolizam.
Indijski oraščić – savršena su zamjena ugljikohidratima i idealni su za međuobrok, ali budući da su veoma kalorični bilo bi poželjno pojesti samo pet dnevno.
Photo: Web izvor

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

4 × four =

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.