Kada god se povede razgovor o kilaži svi će vam uvijek reći da iz svoje svakodnevne prehrane izbacite ugljikohidrate, jer što? Debljaju. Čini se kako to ipak oni nisu najveći izvori debljanja,
pa ih iz prehrane ipak ne bi trebalo izbaciti.
Kako bi naše tijelo funkcioniralo ispravno potrebno je unositi ugljikohidrate kao izvor energije, masnoće kako biste ostali siti, te proteine kako biste povećali ili popravili kvalitet mišića.
Tako se može zaključiti kako ugljikohidrati ipak ne utječu na tjelesnu težinu, nego je to
zapravo dnevni unos kalorija. Jasno je kao dan, ukoliko na dnevnom nivou unesete više
kalorija nego što potrošite lako ćete dobiti na težini. Ukoliko se hranite pravilno, odnosno
unosite ugljikohidrate, proteine i zdrave masti to će vas prije dovesti do željene kilaže,
ali ukoliko izaberete samo jednu vrstu namirnica na koju ćete se bazirati to može biti
mnogo teže ili do toga nećete doći nikako.
Ipak, točno je da, ukoliko ste na dijetu, vaša se ishrana treba bazirati na proteinima kako
bi tijelo brže i bolje sagorjelo masnoće, ali ne biste trebali izbaciti iz prehrane zdrave masti i ugljikohidrate.
Ukoliko želite smršaviti zapamtite da trebate potrošiti kalorije koje ste unijelo tijekom dana, a sve ćete to uraditi samo treningom.

 

Photo: Web izvor

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

3 × two =

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.