Za ljetnog vremena najčešće posežemo za laganijim doručkom, kako u smislu količine, tako
i u smislu samog pripremanja i svježine, a smoothie sve to savršeno objedinjuje. Pored toga
on obiluje tekućinama iz voća i povrća, ali i dodataka iz željenih tekućina pa tako na pravi način hidrira. Prednosti su velike, od brzine pripreme do mršavljenja.
Priprema – ništa se ne priprema tako brzo kao smoothie, stavite kombinaciju željenog voća i povrća u blender, ukoliko želite da to bude još brže namirnice možete pripremiti već prije
i staviti ih u zamrzivač. U blender još stavite vodu ili mlijeko po želji, tako za dvije do tri
minute imate gotov doručak.
Sve je po želji – svoj smoothie prilagodite svojim željama i potrebama, odnosno onome što ishranom želite postići. Pa tako ukoliko želite popraviti željezo u smoothie možete staviti
chia sjemenke ili špinat koji je poznat da obiluje željezom, a ukoliko radite na pojačanoj
mišićnoj masi onda u njega dodajte proteine u prahu ili tome slično.
Osvježenje – za pripremu se uglavnom koriste namirnice iz zamrzivača, pa ćete tako svom doručku dati dobru dozu osvježenja, ukoliko ste pak napravili veću količinu sve ponovno možete staviti u hladnjak, ali samo na jedan dan, te tako za njim posegnuti kada god vam je potrebno osvježenje.
Lak je za prijenos do radnog mjesta – smoothie je kako zbog brzine pripreme tako i zbog lakoće prijenosa do posla i napravljen za one koji zbog previše obaveza nemaju vremena unijeti količinu hrane koja je potrebna, a također nemaju vremena doći do mjesta na kojem mogu u miru uživati u jelu. Lako se prenosi u bilo kojoj bočici, ukoliko ste ga pomiješali sa vodom nema potrebe čak ni za hladnjakom, međutim, ukoliko se radi o mlijeku savjetuje se da se ipak poslužite uredskim hladnjakom ili prijenosnom termo torbom.
Gubljenje kilograma – najveća prednost je ipak to što pomaže pri gubitku kilograma jer ima bolji hranljivi sastav nego pecivo iz pekare, duže nas drži sitima i samim time neće biti potrebe posezati za štetnim grickalicama. Ukoliko želite izgubiti kilograme u smoothie se preporučuje staviti borovnice, kokosovo ulje, špinat, chia sjemenke, đumbir i cimet.

 

Photo: Web izvor

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

14 − five =

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.