Najnovija istraživanja pokazuju kako probleme sa srcem mogu uzrokovati razne stvari,
počevši od DNK vaših roditelja, preko hipertenzije do, čak, upala. Međutim, ta ista istraživanja navode kako vam u problemima sa srcem mogu pomoći dobre masnoće koje također mogu spriječiti rak i pomoći će pri apsorpciji hranjivih tvari.
Koliko dobrih masnoća treba uzimati?
Kako biste se osjećali bolje potrebno je uzimati šest porcija veličine palca na dan.
Gdje je najbolje pronaći dobre masnoće?
Dobre masnoće možete pronaći u visokokvalitetnim bjelančevinama (masna riba i meso goveda hranjeno travom), a možete uvijek unositi i cjelovite masnoće kao što su maslinovo ulje i maslac, umjesto onih umjetnih poput margarina. Za zdravlje je potrebno jesti i mješavine masnoća pa
tako možete jesti one jednostruko nezasićene masnoće poput badema, maslinovog ulja i avokada, višestruko nezasićene kao što su lan, chia, orasi i riba, te zasićene tamna čokolada
i maslac.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

seventeen + 15 =

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.