Svaka vrsta zdrave prehrane nalaže kako večera treba biti najlakši obrok u danu i da
ju trebate pojesti dva do tri sata prije spavanja kako bi se uspjela probaviti.
Međutim, mnogi često navode kako kasno navečer pregladne i moraju jesti još jednom
prije spavanja zbog čega često dolazi do prejedanja. Kako se zaustaviti?
Jesti dovoljni tijekom dana – možda navečer pregladnite jer niste dovoljno jeli preko dana. Jedite svakih 3 do 5 sati i u svoju prehranu uvedite zdrave užine.
Doručkujte, ipak je to najvažniji obrok – doručak bi trebao biti bogat vitaminima, vlaknima, proteinima i kalorijama, ali ukoliko izbjegavate ovaj obrok vrlo je vjerojatno da ćete navečer biti gladni.
Ako vam je dosadno, niste gladni – ponekad želja za hranom predstavlja način da se riješimo stresa, emotivnih problema i dosade, ali je nekada samo loša navika. Sljedeći put kada otvorite frižider kasno navečer zapitajte se da li ste stvarno gladni ili vam je dosadno.
Odaberite odgovarajuće kombinacije – ukoliko ste stvarno gladni navečer barem odaberite nešto što vam neće toliko naštetiti. Tako možete jesti komad sira ili jednu polovinu šalice grčkog jogurta, jednu četvrtinu avokada ili isto toliko oraha.
Ne jedite masno, ali ni začinjeno – u kasnim satima nikako ne pijte napitke koji u sebi sadrže kofein, ali nemojte ni jesti masnu i začinjenu hranu jer vam teško može sjesti na želudac.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

5 × one =

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.