Doručak bi trebao biti najvažniji obrok u danu pa ga tako ne biste trebali iskoristiti kako biste jeli hranu zbog koje ćete se osjećati loše ili hrana koju jedete nije dovoljno zdrava kako bi vam dala energiju tijekom cijeloga dana, tako su ovo tri vrste doručka koje trebate zaobići u širokom luku.
Voćni sokovi i jogurti – kupovni voćni sokovi su puni šećera i aditiva iako na njima piše
da su 100% prirodni. Ovakvi sokovi dat će vam energiju trenutno, ali će vam ju ubrzo i oduzeti. Zato je bolje posegnuti za pravim voćem koje sadrži vlakna i regulira probavu, a voće obogatite
i žitaricama. Isto vrijedi i za voćne jogurte, pa se prije nego uzmete voćni jogurt, odlućite za nezaslađeni probiotik pojačan kriškom prepečenog kruha i marmelade.
Pekarski proizvodi – proizvodi koje kupimo u pekari jesnu ukusni, ali su također puni aditiva,
soli i šečera, što nije najbolja kombinacija za početak dana. Slana peciva zadržat će vodu u organizmu, dok su slatka teška i često neprobavljiva, a nisu bogati niti nutritivnim vrijednostima koje će vam dati energiju za početak dana. Ukoliko ujutro volite pojesti pecivo odaberite ono
od cjelovitih žitarica i obogatite ga sirnim namazom ili maslacem i marmeladom.
“Zidarski” doručak – podrazumijeva masnu, tešku i kaloričnu hranu poput pečenih jaja sa špekom, bijeli kruh i masnu salamu začinjenu majonezom ili sličnim namazima.
Ukoliko ne radite težak fizički posao ovakav vam doručak apsolutno nije potreban
jer šteti vašem organizmu i dugo će ga i teško probavljati. Vaš organizam neće dobiti vitamine, vlakna i minerale koji su vam potrebni. Ukoliko ujutro želite pojesti jaje najbolje ga je pojesti kuhanog ili kombinirati sa kriškom prepečenog kruha i čajem.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

3 × two =

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.