Put do željene kilaže sigurno nije gladovanje, potrebno je jesti zdravo i raznovrsno, ali isto tako potrebno je paziti što jedete. Ove, mudro izabrane, namirnice će vam pomoći da ostanete siti, ali da unesete manji broj kalorija.
  • Bademi – bademi su bogati antioksidansima, vitaminom E i magnezijem, a pri tome povećavaju osjećaj sitosti i reguliraju tjelesnu masu. Ukoliko ste pod stresom i vaše tijelo traži nešto masno ali i slatko bademi su izvrstan izbor.
  • Kava – umjerena količina kave ubrzava metabolizam i potiskuje apetit, a tajna se krije u kofeinu i antioksidansima. Međutim kavu nemojte kvariti sa mnogo šećera i šlaga, pijte ju bez dodataka.
  • Đumbir – mnoge kulture i dan danas koriste đumbir za dobru probavu, a on na tijelo djeluje kao stimulans tako što mu daje više energije i potiče probavu.
  • Jabuke – jabuke su pune rastvorljivih vlakana i pektina koji pomažu pri suzbijanju gladi. One također reguliraju nivo šećera i pojačavaju energiju u organizmu. One također zahtijevaju više žvakanja što dovodi do toga da tijelo shvaća da više niste gladni.
  • Jaja – jedno ili dva jaja za doručak potpomažu osjećaju sitosti tijekom 24 sata više od peciva sa istom količinom kalorija. Jedno straživanje pokazalo je kako su osobe koje su jele jaja unijele 330 kalorija manje tijekom dana nego osobe koje su jele pecivo.
  • Voda – mnoga istraživanja su pokazala kako su osobe koje su pile dvije čaše vode prije obroka unijele od 75% do 90% manje kalorija u obroku od onih koji nisu.
  • Varivo od povrća – ili čak juha od povrća vam može za kratko vrijeme umanjiti osjećaj gladi uz minimalnu količinu kalorija. Prije jela je potrebno pojesti jedan manji tanjur variva ili jednostavno kao glavno jelo pojesti veliki tanjur variva.
  • Zeleni čaj – zaustavlja potrebu da nešto pregrizete, a pored toga katehini koji se nalaze u ovom čaju usporavaju rast šećera u krvi, a ako je stabilan nivo šećera u krvi to znači da i glad miruje.
  • Crna čokolada – potrebno je, ukoliko možete, krenuti sa dvije kockice crne čokolade sa udjelom kakaa od 70%. Samo ova vrsta čokolade smanjuje glad jer tijelu pomoću gorkog okusa signalizira da smanji apetit.
  • Zeleno lisnato povrće – kelj, špinat, blitva, ako ih jedete sirove ili kuhane sa dodatkom maslinovog ulja blokiraju i najveću glad.
  • Cimet – ukoliko pospete cimeta po žitaricama, zobenoj kaši, voćnoj salati ili kavi snizit će se razina šećera u krvi što pomaže u kontroli apetita.
  • Salata – ukoliko želite obuzdati glad pojedite malu salatu prije obroka. Mala količina povrća daje mozgu znak da ste dobili kalorija koliko vam treba.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

3 × 5 =

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.