Ukoliko želite smršavjeti pored tjelovježbe potrebno je i hodati te na taj način izgraditi mišiće
i kondiciju, ali to ne znači da trebate propješačiti kilometre svakodnevno. Sljedećih pet savjeta pomoći će vam da hodate manje, ali da hodanje bude efikasnije i na taj način sagorite 50% više kalorija.
Hodanje uzbrdo – potrebno je pronaći bilo kakav nagib, brdo, stepenice i hodanjem po
nagibu sagorjet ćete 50% više kalorija. Ukoliko u blizini nagib ne možete pronaći postavite
nagib pokretne trake najprije na 5 stupnjeva, a potom na 7-8 pri čemu će doći do pojačanog korištenja mišića. Nije preporučeno držati se za rukohvate jer se na taj način smanjuje učinak hodanja.
Povećati brzinu hodanja – kako bi se sagorjelo što više kalorija potrebno je povećati
brzinu hodanja. Hodajte što brže možete 30 do 60 sekundi, a potom pet minuta hodajte umjerenom brzinom – na taj način spriječava se zamor, a metabolizam radi ubrzano i dugo vremena nakon završenog hodanja.
Korištenje ruku – dok hodate savijte ruke u laktovima pod kutom od 90 stupnjeva i njima zamahujte u ramenima, pokret treba biti kratak jer u protivnom nećete moći sagoriti
maksimalnu količinu kalorija.
Dobre tenisice – obuća koja se koristi za hodanje treba na predjelu tabana biti obložena
mekanim uloškom, posebno na području pete jer ublažava česte udarce o tlo, ali i zbog konstantnog prebacivanja težine sa pete na prste. Tako se za hodanje trebaju koristiti
tenisice koje su fleksibilne i pružaju potporu luku stopala.
Koristiti štapove za hodanje – štapovi su jako korisno sredstvo pri hodanju, mršavljenju i učvršćivanju mišića, pa ih Skandinavci često koriste za njihovo slavno Nordijsko hodanje.
Njima se rade dinamični pokreti naprijed i nazad te ćete na taj način sagorjeti 20 do 45
posto više kalorije nego da hodate bez štapova.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

eight − 7 =

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.