Svi smo već odavno čuli kako na ishranu treba paziti kako bi naš dan bio produktivniji,
a organizam imao više energije, samim tim to nas dovodi do aktivnog života i želje za probavanjem novih stvari. Međutim, pored toga što jedemo potrebno je paziti i koliko jedemo, međutim jedno od najvažnijih pitanja jeste i kada određene namirnice treba jesti.
Banane – najbolje je jesti oko podneva, jer tada utječu na kožu i jačaju imunitet, dok se navečer ne preporučuju jer otežavaju probavu.
Mlijeko – najbolje ga je piti navečer i to toplo jer omogućuje miran sad, treba ga izbjegavati ujutro, ukoliko se ne bavite sportom, jer otežava probavu.
Jabuke – ukoliko ih konzumirate za doručak lakše ćete probaviti pektin koji je zadužen za snižavanje šećera u krvi te kolesterola, dakle, navečer se ne preporučuju jer se pektin noću
teško probavlja.
Krumpir – budući da je prepun minerala i snižaa kolesterol najbolje ga je konzumirati danju,
a zbog kaloričnosti izbjegava se navečer da ne bi izazvao debljanje.
Naranče – dozboljeno ih je jesti preko dana, jer potiču probavu, ali nije dobro piti sok od
svježe naranče za doručak jer nadražuje želudac.
Sir – ujutro ga je najbolje konzumirati u manjim količinama jer potiče mršavljenje
i zaustavit će nadutost, ali se navečer ne preporučuje jer izaziva probleme sa želucem.
Smokve – ujutro potiču probavu i jačaju imunitet, a navečer ih nemojte jesti, jer kao i
većina namirnica sa liste izaziva nadutost.
Orašasti plodovi – konzumirajte ih oko podneva jer će smanjiti vaš krvni tlak.
Tamna čokolada – dozvoljena je čak za doručak, ukoliko ne želite dobiti koju kilu nemojte ju jesti kao međuobrok, točnije, unos smanjite na minimum.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

four − 2 =

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.