Joga nam često pada na pamet samo kada želimo uvesti zdraviji način života, ali od nje često odustajemo jer smatramo da je namijenjena samo ljudima sa boljim fizičkim predispozicijama,
ali to nije jedina predrasuda koju imamo o jogi. Predrasude su mnoge, pa bi bilo dobro razbiti
ih prije nego što sljedećeg puta odustanete od nje.
Joga nije religija – joga možda ujedinjuje tijelo i duh, pa se zato smatra duhovnom disciplinom,
ali nitko ne mora promijeniti svoje religijske svjetonazore da bi vježbao jogu. Pomoću joge se ujedinjujemo s prirodom, i vršimo uravnoteženje svog uma, tijela i duha.
Joga nije lagana i dosadna – joga ima intenzitet i ciljeve kojima teži pa se kroz nju njeguje proces, a ne cilj koji želimo postići. Joga ima razine za svaku poziciju pa su tako one početne, srednje i napredne. Zato joga nije lagana jer je teško osvijestiti svaki mišić u tijelu pa to znači da joga nije niti dosadna iako izvana to izgleda drugačije.
Nije samo za fleksibilne ljude – joga je namijenjena i ljudima koji su pomalo zahrđali i napeti,
jer je upravo to izazov, opustiti takvo tijelo.
Joga nije samo za žene – iako na treninzima joge možete vidjeti uglavnom žene, ali ona nije namijenjena samo njima, joga je vrsta fizičkog i mentalnog treninga kojim se postiže unutarnji mir, a svi imamo potrebu za mirom u životu.
Jogiji nisu vegeterijanci – bar ne svi, neki potrebu za promjenom jelovnika steknu u procesu vježbanja, ali joga ne uvodi ograničenja i zabrane, potreba za promjenom dolazi od osobe
do osobe.
Ne zahtjeva puno vremena – jogu ne morate prakticirati svaki dan po nekoliko sati,
bitno je posvetiti 10 do 15 minuta ili onoliko koliko možete i koliko vam vrijeme dozvoljava.
Za jogu ne treba mnogo novca – za jogu vam nije potrebna skupa oprema, dovoljna
je jeftinija tanja prostirka koja se ne kliže i majica te tajice u kojima se osjećate najudobnije.
Od joge se (ne) mršavi – ukoliko ste na intenzivnoj razini vježbanja možete izgubiti višak kilograma, ali u procesu vježbanja vaša svijest o prehrani se mijenja, joga ima detoksifikacijski učinak, a potiče vas da pravilno dišete.
Jogom se ne možemo ozlijediti – joga potiče pravilno držanje tijela i rasterećuje kralježnicu,
ali to se sve dešava ako vježbe radimo pravilno, te je potrebno slušati i ocijeniti svoje
mogućnosti jer su neke od vježbi teške.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

1 × five =

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.