in

Aktivnost na Facebooku utječu na sadržaje koji se prikazuju na Instagramu

Berlin, Germany - 05 21 2016: Apple iPhone 6s screen with social media applications Facebook, Instagram, Twitter, Google, Youtube, Vimeo, LinkedIn, Pinterest, WhatsApp etc.
Mashable piše kako feedovi na Instagramu još od 2016. godine nisu uređeni hronološki
i da se trenutno upotrebljava tehnika “rangiranja feeda” kako bi se korisnicima pokazalo
što više sadržaja osoba s kojima su bliski.
Tome uveliko doprinose i aktivnosti korisnika Instagrama na Facebooka s obzirom na to
da takva vrsta aktivnosti utječe na rangiranje prioritetnih sadržaja.
Dizajn menadžerica Instagrama Jill Nussbaum kazala je kako se Instagram odlučio na
potez “rangiranja feeda” jer je ljudima nedostajalo objava od osoba do kojih im je stalo.
“Jedan od glavnih razloga je činjenica da su ljudi propuštali postove koji su im važni. Prije nego smo se 2016. godine odlučili na ovaj potez, korisnici su propuštali 70 posto sadržaja od čega su više od polovice bili postovi prijatelja i članova porodice”, kazala je Nussbaum.
Jedan od voditelja Instagrama Julian Gutmano priznao je kako Instagram koristi i interakciju
na Facebooku da bi “prilagodio iskustvo ljudi na nekoliko načina”.
On nije želio govoriti o detaljima vezanim za Facebooku poručujući kako se podaci koriste zbog boljeg razumijevanja odnosa korisnika.
(Klix.ba)

What do you think?

Written by Uredništvo

Savjeti za efikasniji timski rad na poslu

“Vrli novi svijet” Dine Mustafića večeras u Pozorištu mladih Sarajevo